Fórum Xperia.cz 0.1b

Vše o zařízeních Xperia na jednom místě

Nejlevnější XPERIA pro rok 2016?

Moderátor: Moderátoři

#267235
Sony XPERIA E5 patří k nejméně důležitým telefonům v současném portfoliu společnosti Sony Mobile, nicméně také tento přístroj si zaslouží podporu. Bohužel už nyní víme, že telefon neobdrží Android 7.0 Nougat, což je škoda. U levného telefonu to ale není takový problém... Jedna objemná aktualizace už do telefonu dorazila, její instalace ale nakonec nebyla nejrychlejší a zabrala celých 20 minut.

Android 6.0 Marshmallow je kvalitní a vyspělý operační systém, sám jsem ale zvědav, jestli výrobce třeba uvolní Android 6.0.1 Marshmallow. Rozhodující ale bude samotná podpora ze strany výrobce. Přístroj je na trhu několik týdnů a už nyní víme, že se telefon na další verzi operačního systému Android neposune. Přitom se ale jedná o telefon, jehož cena už není vyloženě nízká. Třeba Honor 7 Lite (který stojí jen o 500 korun více) téměř jistě nabídne podstatně lepší výkon, výdrž a rovněž také budoucí podporu. O funkční výbavě pak nemá smysl mluvit. Je tedy otázkou, jestli má telefon za současnou cenu vůbec na trhu šanci? Dlouhá aktualizace firmware je v tomto směru ten nejmenší problém. Tím je v tomto případě poměr cena versus výkon. Jak hodnotíte model Sony XPERIA E5?

článek - http://www.xperia.cz/14-ostatni/2779-so ... e-firmware



Obrázek
#267265
Aktualizacia ku mne dorazila, len som nepochopil preco s rovnakym cislom firmwaru ako som uz mal. Kedze sa moj telefon zacal poslednou dobou z neznamych pricin nejak pomaly nabijat (cca 4 hodiny vo vypnutom stave, predtym 2) som sa aktualizacii celkom potesil a dufal, ze sa problem mozno vyriesi. No zatial som zmenu nezbadal. Nemate prosim niekto nejaku radu? (druhy kabel aj nabijacku som skusal, uplne vybitie, nabitie tiez...)
Naposledy upravil(a) NowhereMan dne 06 zář 2016 20:13, celkem upraveno 1 x.
#267302
Mám taky E5 nabíjení se občas táhne, nejlépe je-li stroj téměř vybitý, každá nabíječka pracuje jinou rychlostí, je třeba najít tu správnou. Po aktualizaci nevidím žádnou změnu
#268598
Včera jsem si přinesla novou E5, ale jsem z ní trošku na prášky :evil:
Nedokázala se připojit přes wifi, to se nakonec vyřešilo resetem na tovární nastavení, nabíjí se neuvěřitelně pomalu, ale hlavní věc, která mě trápí, je samovolné vypínání mobilu. Vypne se běhen dne třeba dvacetkrát, třicetkrát, sám od sebe. Často nejde ani zapnout, protože se vypne dřív, než se vůbec dostanu k zadání PIN kódu. Nemáte někdo radu, co se s tím dá dělat? Telefon je kvůli tomu prakticky nepoužitelný...
#268605
V Xperia Companion provést opravu telefonu, telefon se pak k pc připojuje vypnutý. Přehraje se FW i s vymazáním dat, na to pozor. Pokud to nepomůže, buď vrátit (do 14 dnů - pokud distanční prodej) nebo reklamovat.
#268649
Děkuju, zkusila jsem, a asi neúspěšně. Po připojení mobilu k počítači dle instrukcí se rozsvítila modrá kontrolka a prázdný displej, a v tom to stavu je to už zhruba tři hodiny a nic se neděje. Nejde vypnout, nejde restartovat, na nic nereaguje... nobody home :-)
Půjdu ho po neděli vrátit :-)
#269048
Tak mám druhou novou E5.
Samovolně se vypíná! :O: Ne už tedy tak často jako ten první kousek, ale zhruba dvakrát až třikrát denně to udělá. Tento kousek má ale ještě další nedostatek, a to je pomalé nabíjení baterie. Za cca 10 hodin na nabíječce se nabije o zhruba 20 % (tedy z původních 12 procent se to úspěšně nabilo na celých 32 procent!). A to jen za předpokladu, že se mezitím samovolně nevypne.

Půjdu ho vrátit podruhé.

Jsem z toho ale celkem rozladěná. Sony jsem považovala za bezvadnou značku. Dokud to bylo ještě Sony Ericcsson, tak jsem jejich mobily milovala. Nemohla jsem si na nic stěžovat, naprostí spokojenost se vším. Od té doby, co je Sony samostatně, se mi zdá, že jdou kvalitou dolů. S E3 už jsem tak moc spokojená nebyla a vydržela mi přesně rok, než klekla úplně. u E5 už mám druhý kus, a oba jsou totálně vadné. Mám jen smůlu na špatné kousky nebo už Sony opravdu nedělá moc kvalitní výrobky? Dost váhám, jestli mu mám dát ještě šanci nebo zkusit něco jiného... :sorry:
#269050
To je teda smůla... Já bych to zkusil do třetice všeho dobrého a pak by se vidělo... Každopádně to není normálně... I když i já bych mohl vyprávět... 2x jsem reklamoval M5, co máme v rodině... Teď už tedy jede jak má...

Určitě reklamuj a chtěj výměnu kusu za kus a když i ten bude blbej, tak pokud o něj hodně stojíš, koupit jinde a nebo migrovat jinam....

Každopádně i tady bych zkusil provést opravu v Xperia Companion, ale vypadá to zase na HW vadu...