Apple iPhone X | Essential PH-1 | Sony XPERIA design

Rok 2017 bude velmi zajímavý

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Jozef Cmar
Administrátor

Apple iPhone X | Essential PH-1 | Sony XPERIA design

Příspěvek od Jozef Cmar » 05 pro 2017 23:55

Doma mám v současnosti spoustu zajímavých telefonů a tak jsem nafotil několik pěkných fotografií a také pár záběrů pro YouTube. Netrpělivě totiž očekávám představení nových telefonů Sony XPERIA roku 2018, minimálně některé modely totiž nabídnout kompletně nový design s menšími rámečky kolem displeje. Apple iPhone X a Essential PH-1 ukazují, že takové telefony vypadají krásně. Naopak XPERIA XA Ultra...

Budu se opakovat, ale kombinace velkého displeje v relativně kompaktním těle je super. Pokud si vzpomenu třeba na modely XPERIA Z1 Compact a XPERIA Z3 Compact, pak umístění většího displeje do malého těla by bylo skvělé. Třeba velikost modelu Apple iPhone X mi ale také přijde výborná, přitom telefon má skutečně velmi rozměrný displej (běžně ale preferuji ještě trochu větší displej, který nabízí Huawei Mate 10 Pro). Věřím ale, že v příštím roce se podobného přístroje dočkáme také od společnosti Sony Mobile. Pokud by takový telefon nabídl také kovou konstrukci a dostatečně velikou baterii, budu skutečně velmi velmi spokojen. Po dlouhé době bych rád používal telefon Sony XPERIA jako hlavní a vůbec se takové zkušenosti nebráním. Všechno ale nasvědčuje tomu, že bych skutečně měl být spokojen. Objevují se totiž už informace o prvních modelech pro rok 2018 a třeba model H81xx se 4K displejem vypadá lákavě. Ale ještě budeme muset pár týdnů až měsíců počkat na okamžik, kdy společnost Sony Mobile nové telefony odhalí. Jaký model by vám udělal největší radost?

Obrázek
Obrázek

Tronn

Re: Apple iPhone X | Essential PH-1 | Sony XPERIA design

Příspěvek od Tronn » 06 pro 2017 07:16