Samovolné restartování telefonu

Sociální komunikátor v mnoha barvách

Moderátor: Moderátoři


petulinka1
Příspěvky: 1875
Registrován: 23 led 2012 14:58
Typ zařízení: Z3c

Re: Samovolné restartování telefonu

#41

Příspěvek od petulinka1 » 30 zář 2013 22:32

Věřit arvatu je ta největší blbost jakou můžeš udělat. Vědí, že jsou tu jedinej autorizovanej servis pro sony a na všechno kašlou a flakaj to.

Odesláno z mého LT25i pomocí Tapatalk 2
Uživatelský avatar

Eiffel
Příspěvky: 31
Registrován: 20 dub 2013 09:11

Re: Samovolné restartování telefonu

#42

Příspěvek od Eiffel » 04 říj 2013 08:35

ARVATO jsou jen pobočka, ale opravdu hlavní srevis je na Slovensku a pro dost značek.
Dnes si jdu pro telefon. Ani bratia Slováci nenešli závadu, takže očekávám opět problémy. Pokud je opravdu chyba ve výkonu telefonu, tak to nikdy nepřiznají a budeme mít telefony více v servisu než doma. Vydržet dva roky, nebo si koupit zcela nový telefon za plnou cenu. :( :( :(
Tak jsem si šel vyzvednout "opravený" telefon. Po nahrání kontaktů a SMS přes zařízení co mají na prodejně jsme zjistili že nefunguje, opět, tlačítko DOMŮ. :evil: :evil: :evil: Takže šel znova na reklamaci reklamace. HOvada, hovada, hovada! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

kilinka
Příspěvky: 14
Registrován: 21 srp 2013 19:54

Re: Samovolné restartování telefonu

#43

Příspěvek od kilinka » 04 říj 2013 15:08

Tak já doufala že už se někam pohneme.Člověk si připadá jako blbec.No jsem zvědavá já myslím že odpoveď bude stejná.Závada se neprojevila.Mám to tam teprve týden.
Uživatelský avatar

Eiffel
Příspěvky: 31
Registrován: 20 dub 2013 09:11

Re: Samovolné restartování telefonu

#44

Příspěvek od Eiffel » 05 říj 2013 13:22

Psal jsem jim tam znova a z odpovědi hádám že píšeme přímo do ARVATA neb jinak si to ani nelze vysvětlit. Hlavně mi odpovídali na zcela jiný problém než jsem popisoval, ale zarážející je toto:
Vážený pane ........,

Děkujeme Vám, že jste kontaktoval podporu Sony Xperia .

Pokud jde o Váš dotaz, rádi bychom Vás informovali, že podle třetího odstave záručního dokumentu společnosti Sony Mobile:
- Jednotlivé telefony se od sebe mohou nepatrně lišit jasem a barvou displeje. Na displeji mohou být malé světlé nebo tmavé tečky. Tato situace nastane, pokud jsou jednotlivé tečky (pixely) vadné a nelze je přizpůsobit. Dva vadné pixely jsou považovány za přijatelné.
Rádi bychom Vás také informovali, že pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy musíte splňovat tyto podmínky: - tři různé vady v jeden čas.
- třikrát za sebou ta stejná závada.
- čtyřikrát libovolná vada.
Pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy, musíte splňovat výše uvedené podmínky,
které musí být uznány naším autorizovaným servisním střediskem Arvato.




Potřebujete-li další pomoc, kontaktujte nás na +420 844 550 055. Pro více informací o našich produktech, službách a podpoře najdete na http://www.sonymobile.com.

Mějte prosím na paměti, že pokud nebudete reagovat do 7 dnů od data přijetí tohoto e-mailu, Váš požadavek bude automaticky uzavřen. Pro další komunikaci s naším oddělením posílejte prosím novou žádost.
Psal jsem jim že po návratu z "opravy" nefungovalo tlačítko DOMŮ na těle mobilu, o displei vůbec nic. Hlavně je zarážející možnost volat jen na placenou linku. Tuším že veškeré snahy jsou marné a chtějí jen znechutit stěžovatele. Prostě MIRO konstrukčně posrali a bojí se to přiznat. To mi ostatně nepřímo potvrdila odpověď ze servisu:
Popisované problémové chování mohli způsobit zákazníkem nainstalované aplikace. Při instalaci aplikací třetích stran doporučujeme vždy věnovat zvýšenou pozornost kontrole jejich vlivu na chování MT. V případě zhoršených reakcí MT doporučujeme nekompaktibilní aplikace odinstalovat. Obnovení továrních nastavení, SW verze firmware v souladu s požadavky výrobce.
No bez aplikací třetích stran je telefon zcela k prdu a nemusel jsem si kupovat "chytrý" telefon. Můj "blbý" starý mobil má v základu více funkcí a doženu to jen těmahle aplikacema. Je zvláštní že na jiných modelech stejné aplikace problém nedělají a mám jich tam jen opravdu pár a prověřené.
Takže JIŽ NIKDY VÍCE SONY!!!!!!!!!! :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:

Autor tohoto vlákna
fredge
Příspěvky: 20
Registrován: 02 čer 2013 20:16

Re: Samovolné restartování telefonu

#45

Příspěvek od fredge » 06 říj 2013 20:05

To snad není ani možný....to jsi nás moc nepotěšil :-(,já doufala,že se problém vyřeší. Co budeme dělat teď?Mě už nic nenapadá :( .
Uživatelský avatar

Eiffel
Příspěvky: 31
Registrován: 20 dub 2013 09:11

Re: Samovolné restartování telefonu

#46

Příspěvek od Eiffel » 07 říj 2013 09:12

No teď snad jen odinstalovat veškeré aplikace, dát tovární nastavení a zjistit zda to je opravdu aplikacema nebo telefonem. Již mne nic jiného nenapadá.
No já si zažádal o odstoupení od kupní smlouvy do půl roku tak jsem zvědav. Kdo ho má přes operátora a méně než půl roku tak to také zkuste. Třeba to vyjde.

kilinka
Příspěvky: 14
Registrován: 21 srp 2013 19:54

Re: Samovolné restartování telefonu

#47

Příspěvek od kilinka » 13 říj 2013 14:21

ahojky,
tak jak jsem už správně předpokládala opět jsem dopadla jako sedlák u chumce :shock: .Nic neobjevily vše je OK :good: . Dokonce mi paní na prodejně poradila abych si zkusila sama přehrát SW, což nechápu a ani jsme to nikdy nedělala a mám strach abych ten telefon ještě víc nepoškodila a oni mi pak neuznali záruku. Jo další možnost byla odkup telefonu u O2 a koupit si u nich další (podmínka), ale za telefon 5 měs. starý mi nabídli 1000,-kč.Oni si asi myslí že mi peníze padají z nebe!!!! :(
Uživatelský avatar

Eiffel
Příspěvky: 31
Registrován: 20 dub 2013 09:11

Re: Samovolné restartování telefonu

#48

Příspěvek od Eiffel » 14 říj 2013 10:24

Jsem domluvený s kámošem že v případě vracení telefonu bez opravy mi tam nahraje čitýho Androida bez blbostí . Udělá zálohu původního a případě jiné reklamce opět uvede do původního stavu. Asi je to poslední možnost jak se toho zbavit. Problém s restartováním má v podstatě každý moderní telefon, ale v rozumné míře, a né 3x během 5min!!!

Autor tohoto vlákna
fredge
Příspěvky: 20
Registrován: 02 čer 2013 20:16

Re: Samovolné restartování telefonu

#49

Příspěvek od fredge » 16 říj 2013 09:09

Tak telefony oba vráceny opět zpět ,že se závada neprojevila .Už si z nás asi dělají dobrý den.Psala jsem do Arvata,tam je to domluva o ničem.Na každou otázku mi odpovídá to samé,že se závada neprojevila,dokonce ,že by to mohlo být i paměťovou kartou nebo sim kartou,což je blbost.Dříve jsem měla i jinou.A Sony mi odepsal,že telefon mám tedy odeslat znovu do servisu,no .....pořád dokola :unknown:
Uživatelský avatar

Eiffel
Příspěvky: 31
Registrován: 20 dub 2013 09:11

Re: Samovolné restartování telefonu

#50

Příspěvek od Eiffel » 18 říj 2013 19:49

Jak se to zdálo být nadějné, tak to asi bude smutné. Pokuste se někde v nastavení zakázat přepínat mezi "lepší" a "horší" sítí. U jiných modelů to doporučují vyzkoušet. Třeba je to citlivé na sílu signálu. To HTC co mám půjčený v bytě problém se signálem nemá , ale už SE měl, takže asi něco mají blbě. Za pokus to stojí.

kilinka
Příspěvky: 14
Registrován: 21 srp 2013 19:54

Re: Samovolné restartování telefonu

#51

Příspěvek od kilinka » 18 říj 2013 19:59

Já už opět během 2 dnů 2x vypnutí a 2x nedostupná na místě kde normálně dostupná jsem. Volala jsem operátorovi a i na prodejně byla tak jejich odpověď byla vyndat simku anebo ji dát do jiného telefonu.Cha cha cha!Kde ho honem vzít a hlavně v tu dobu ani nevím že jsem nedostupná.Takový telefon je úplně k h......Promiňte ale už nemám slov jiných. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Autor tohoto vlákna
fredge
Příspěvky: 20
Registrován: 02 čer 2013 20:16

Re: Samovolné restartování telefonu

#52

Příspěvek od fredge » 20 říj 2013 20:26

Zkoušela jsem odstoupit od smlouvy a bohužel,pokud se prý závada neprojeví tak to nelze!!!Tak teď už jedině toho soudního znalce!!!!
Uživatelský avatar

Eiffel
Příspěvky: 31
Registrován: 20 dub 2013 09:11

Re: Samovolné restartování telefonu

#53

Příspěvek od Eiffel » 22 říj 2013 11:37

Soudní znalec přijda na cca 2tis a případě uznání závady to musí zaplatit. No mi se ještě z reklamace reklamace nepvrátil. Zatím nejdelší pobyt mobilu v servisu tak jsem zvědav. Naděje umírá poslední.

Autor tohoto vlákna
fredge
Příspěvky: 20
Registrován: 02 čer 2013 20:16

Re: Samovolné restartování telefonu

#54

Příspěvek od fredge » 23 říj 2013 05:58

Napiš si na Arvato,oni ti odepíší ,kdy bude tvůj telefon odeslán do prodejny.

annie159
Příspěvky: 4
Registrován: 22 říj 2013 17:15

vadný kus ???

#55

Příspěvek od annie159 » 23 říj 2013 17:46

Zdravím, mám problém s mojím Mirom ..Xperiu mám od 3. júna a doteraz bola už 3x na reklamácií, no tretiu mi neuznali... Telefón má vždy ten istý problém, je v ňom simkarta, ale keď telefón zapnem, napíše mi že "Invalid Card" ..Keď sa to stalo prvýkrát, myslela som si, že to môže byť aj zlou simkartou, ale tá v akomkoľvek inom telefóne ide bez chyby... Tak som ho teda zaniesla, do dvoch týždňov mi prišla sms, že si môžem prísť pre telefón (vymenili vadnú súčiastku) a ja spokojná, že bude všetko ok. Stalo sa to druhýkrát tak zase do O2 na reklamáciu (prehratý SW)..hneď v deň, keď som si poň bola sa mi aj pokazil tak som ho rozobrala a zložila a išiel dosť dlho takže som myslela že už je v pohode, chyba! Tretiu reklamáciu mi už neuznali, ale aspoň obnovili továrenské nastavenia.. vraj pri testovaní telefónu nevykazoval vadu, ktorú som popísala ..pritom, to že som ho rozoberú a zložia a ide tak 5-10 minút viem aj ja spraviť, takže teraz čakám kedy sa znovu pokazí..môže to byť vadný výrobok? Alebo máte s tým už skúsenosti? Pretože mne to pripadá tak, že robia všetko preto aby mi nemusela vrátiť peniaze...

Autor tohoto vlákna
fredge
Příspěvky: 20
Registrován: 02 čer 2013 20:16

Re: Samovolné restartování telefonu

#56

Příspěvek od fredge » 23 říj 2013 18:15

annie159 ten telefon je celý nějaký vadný :Search:

annie159
Příspěvky: 4
Registrován: 22 říj 2013 17:15

#57

Příspěvek od annie159 » 23 říj 2013 20:32

fredge, asi ano..asi pred hoďkou znovu "Invalid Card" a to som preň bola len včera ...zajtra tam asi pôjdem narobiť poriadky, ale také, že mi dajú celú vytrínku s telefónmi čo tam majú :D toto už ma fakt nebaví

Autor tohoto vlákna
fredge
Příspěvky: 20
Registrován: 02 čer 2013 20:16

Re: Samovolné restartování telefonu

#58

Příspěvek od fredge » 24 říj 2013 17:27

:D :D .Annie159 myslíš pořádek jako v tomto videu :D :D :D :lol: ?Protože pán vypadá,že si taky koupil Miro :-).
http://www.youtube.com/watch?v=fikfhYznqhw
Uživatelský avatar

Eiffel
Příspěvky: 31
Registrován: 20 dub 2013 09:11

Re: Samovolné restartování telefonu

#59

Příspěvek od Eiffel » 24 říj 2013 21:38

To by spíš chtělo udělat v ARVATU nebo v SONY. Pán vypadal pak spokojeně. Asi se mu dost ulevilo. :lol: :lol: :lol: :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:

annie159
Příspěvky: 4
Registrován: 22 říj 2013 17:15

Re: Samovolné restartování telefonu

#60

Příspěvek od annie159 » 25 říj 2013 09:56

tak nejak by som to urobila najradšej, ale nechcem to preháňať :twisted: :twisted: :twisted:
Odpovědět

Zpět na „XPERIA Miro“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host