Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současnosti

Generální sekce věnované všemu co výrobce opomněl
Uživatelský avatar

largo2
Příspěvky: 806
Registrován: 01 bře 2013 08:42
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#81

Příspěvek od largo2 » 04 čer 2015 09:41

Vrátením DRM klučov som myslel obnovenie zálohy TA. Aký je v tom rozdiel?, dík. A tým sa BL určite automaticky uzamkne, odskušané už viac krát.
H9436_Customized CE1_52.0.A.3.27_1316-3759_R9B
HTC Wildfire > Xperia Arc > Xperia Z1 Compact > Xperia Z3 Compact > Xperia Z5 > Xperia Z5 Premium > XZ3 Green

pcpepik
Příspěvky: 1604
Registrován: 13 úno 2012 09:04
Typ zařízení: F5321, D5503, SK17i

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#82

Příspěvek od pcpepik » 04 čer 2015 16:18

v6ak: largo2 má pravdu, obnovením zálohy TA dojde k uzamčení BL. Je dokonce možné si vytvořit zálohu TA oddílu před odemčením BL a po něm, poté stačí obnovit vždy patřičnou zálohu a BL se buď odemkne, nebo zamkne :wink:
více viz.: http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=2292598

largo2: Možná v6ak s těmi DRM myslel toto: http://forum.xda-developers.com/crossde ... m-t2930672
Přes SZ prosím jen soukromé a urgentní záležitosti, vše ostatní směřujte na fórum, děkuji!
Uživatelský avatar

v6ak
Příspěvky: 384
Registrován: 02 led 2012 11:53
Bydliště: Earth
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#83

Příspěvek od v6ak » 04 čer 2015 16:36

Kdyby obnovil pouze DRM klíče a ne celou TA, bootloader by se nezamknul. Je ale možné, že v praxi je jednodušší obnovit celou TA ze zálohy před odemčením bootloaderu než obnovit ze zálohy pouze DRM klíče. Já jsem DRM klíče neřešil.
Obrázek
Uživatelský avatar

largo2
Příspěvky: 806
Registrován: 01 bře 2013 08:42
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#84

Příspěvek od largo2 » 05 čer 2015 16:34

pcpepik píše:largo2: Možná v6ak s těmi DRM myslel toto: http://forum.xda-developers.com/crossde ... m-t2930672
Posledné v tejto téme
Ale ja používam custom romku založenú na CyanogenMod, takže tam sa nedajú ani čiastočne obnoviť klúče, nie?
H9436_Customized CE1_52.0.A.3.27_1316-3759_R9B
HTC Wildfire > Xperia Arc > Xperia Z1 Compact > Xperia Z3 Compact > Xperia Z5 > Xperia Z5 Premium > XZ3 Green

pcpepik
Příspěvky: 1604
Registrován: 13 úno 2012 09:04
Typ zařízení: F5321, D5503, SK17i

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#85

Příspěvek od pcpepik » 05 čer 2015 17:17

OT:
largo2:
Ano, tento mód je určen pouze pro stock ROM, na jiných (AOSP) ROM ani nemá smysl, neb dané fce nepodporují. Za další, DRM klíče jsou unikátní a nejdou obnovit jinak, než ze zálohy TA. To co se obnovuje ve zmíněném odkazu na xda je pouze část obsahu TA oddílu, konkrétně se jedná o některé funkce, které se při odemknutí BL "deaktivují", např. X-Reality, či proprietární posprocessing algoritmy fotoaparátu (BIONZ), DRM klíče nejsou schopni obnovit ani oni.
Přes SZ prosím jen soukromé a urgentní záležitosti, vše ostatní směřujte na fórum, děkuji!
Uživatelský avatar

largo2
Příspěvky: 806
Registrován: 01 bře 2013 08:42
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#86

Příspěvek od largo2 » 05 čer 2015 17:32

Pcpepik dík, tak nejako som si to aj ja vysvetľoval, len som si to chcel potvrdiť.
H9436_Customized CE1_52.0.A.3.27_1316-3759_R9B
HTC Wildfire > Xperia Arc > Xperia Z1 Compact > Xperia Z3 Compact > Xperia Z5 > Xperia Z5 Premium > XZ3 Green

mironmusic
Příspěvky: 38
Registrován: 23 kvě 2015 20:14

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#87

Příspěvek od mironmusic » 14 čer 2015 21:58

zdravim nemám problém z telefonom ani dufam nebudem mat len zaujimalo by ma hlavne pristup E-Shopu hlavne na slovensku z vybavením reklamácie telefónu pochádzajúci z EU distribúcie nakolko to treba poslať priamo obchodu kde sa to posielajú na opravu poprípade skúsenosti z vybavením reklamácie :)
Uživatelský avatar

largo2
Příspěvky: 806
Registrován: 01 bře 2013 08:42
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současnosti

#88

Příspěvek od largo2 » 13 úno 2018 15:47

Už mám Z5 Premium po záruke. Ale jedna reklamácia pred pol rokom sa mi veľmi oplatila. Mal som root a nemal som spravenú zálohu DRM klúčov. Odomknutím BL sa na stálo zmazali.
Cez leto som urobil nejaké fotky a video v bazéne. Bolo to s rôznymi prestávkami. Po treťom foťení mi začal displej preblikávať a meniť farby. Najprv odišla dotyková plocha a po pár hodinách aj displej úplne zhasol. Mobil sa utopil. No po zapnutí ale normálne zavibroval a nabehol, lebo sa dal stlačením naraz tlačítkami volume + , - a vypínacím tlačítkom, zase vypnúť.
Nechal som ho potom asi 10 dni ležať vypnutý na stole. Nevedel som, že keď sa utopil, bol tam spravený root a nemal DRM kľúče, či by nebolo zbytočné ho dávať na reklamáciu.
Po tých 10 dňoch ležania mobilu na stole, som ho zapol a skúsil ho pripojiť k PC. Na moje prekvapenie ho PC normálne rozpoznal, tak som cez Flashtool prehral vtedy najnovší FW a zamkol BL. Tak so ho nakoniec poslal na reklamáciu, že však uvidíme.
Po troch týždňoch mi prišiel mail, že reklamáciu uznali. Že chyba bola v základovej doske, že ju vymenili a zmenilo sa teda IMEI. Po zapnutí mobilu som zistil, že mám znovu DRM kľúče. Zrejme výmenou základovej dosky.
Takéto perfektné vybavenie reklamácie upraveného mobilu som si ani nepredstavoval.
Mobil som potom znovu rootol, ale teraz som si už pred rootom urobil tu zálohu DRM kľúčov, ktorú som už neskôr cez TWRP aj obnovil. Tak ten návod na obnovu DRM od Jozefa Cmara je na 100% funkčný.
H9436_Customized CE1_52.0.A.3.27_1316-3759_R9B
HTC Wildfire > Xperia Arc > Xperia Z1 Compact > Xperia Z3 Compact > Xperia Z5 > Xperia Z5 Premium > XZ3 Green
Uživatelský avatar

v6ak
Příspěvky: 384
Registrován: 02 led 2012 11:53
Bydliště: Earth
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současnosti

#89

Příspěvek od v6ak » 13 úno 2018 17:35

No ano, DRM klíče budou v nějakém čipu na desce.

Jinak kdyby se nepřipojil k počítači, nejspíš by to v servisu neřešili, protože by to nejspíš nepřipojili ani oni. Možná by to pak zjistili v servisu vyšší úrovně (pokud to ovšem budou řešit, což zvlášť u utopeného u IMHO nebudou), což ale bude na zamítnutí záruční opravy pozdě.
Obrázek
Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Jozef Cmar
Administrátor
Příspěvky: 11007
Registrován: 18 pro 2011 09:50

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současnosti

#90

Příspěvek od Jozef Cmar » 13 úno 2018 19:45

Jsem rád že návod na DRM zabral.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Úpravy, obecné návody a tuning“