Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současnosti

Generální sekce věnované všemu co výrobce opomněl
Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Jozef Cmar
Administrátor
Příspěvky: 11356
Registrován: 18 pro 2011 09:50

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#61

Příspěvek od Jozef Cmar » 03 úno 2014 14:36

Jinak řečeno potvrzení výše uvedeného. Servis TrackID nezkoumá :)
Obrázek


petulinka1
Příspěvky: 504
Registrován: 23 led 2012 14:58
Typ zařízení: Z3c

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#62

Příspěvek od petulinka1 » 03 úno 2014 18:09

servis nezkouma takovejch veci... :D ono staci se podivat na pocet flashu fw - treba u steve by se jim asi protocily panenky :D

Odesláno z prcka. Tapatalk mu k tomu dopomohl.

Uživatelský avatar

steveboss
Příspěvky: 2285
Registrován: 04 led 2012 12:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#63

Příspěvek od steveboss » 03 úno 2014 20:02

to asi hej :lol: 10 mesiacov x cca 30 flashov denne...

Uživatelský avatar

raptotr
Příspěvky: 134
Registrován: 27 pro 2012 00:00

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#64

Příspěvek od raptotr » 03 úno 2014 21:45

Steve se prej strašně nudí :D
Old: Nokia 5110; Nokia 3310; Nokia 3510i; Sony Ericsson K750i - všechny stále funkční!
New: Sony Xperia T with uniQu v3 - still locked bootloader (stock Kernel)

Uživatelský avatar

Tommahawk
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2012 08:40
Bydliště: Most

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#65

Příspěvek od Tommahawk » 30 kvě 2014 20:33

koupil jsem Zko u sousedu v Nemecku. mam nemecky doklady na nemeckou distribuci... reklamovat muzu taky jen v nemecku??? Zni to celkem logicky, ale clovek nikdy nevi a za zeptani nic nedá... diky
Xperia Z5 Graphite black with Style Cover Window SCR42 & SmartTags
6.0 - STOCK

Uživatelský avatar

TomasARN
Příspěvky: 4077
Registrován: 04 led 2014 22:56
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#66

Příspěvek od TomasARN » 30 kvě 2014 20:36

zo zakona mozes v ramci EU
Sony Xperia Z5 Premium Gold, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z2, Sony Xperia Z1 Compact, Sony Xperia E3 Lime, Sony Xperia SP, Sony Smartwatch SW2, Sony SBH 20, Sony MBH10, Sony CP-ELS powerbank

Uživatelský avatar

Tommahawk
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2012 08:40
Bydliště: Most

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#67

Příspěvek od Tommahawk » 30 kvě 2014 20:59

takze mi v CR konkretne Arvato melo vzit reklamaci??
Xperia Z5 Graphite black with Style Cover Window SCR42 & SmartTags
6.0 - STOCK

Uživatelský avatar

TomasARN
Příspěvky: 4077
Registrován: 04 led 2014 22:56
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#68

Příspěvek od TomasARN » 30 kvě 2014 21:01

Ano, ale ved si mozes stiahnut obchodny zakon a precitat si to alebo aj google ti to najde
Sony Xperia Z5 Premium Gold, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z2, Sony Xperia Z1 Compact, Sony Xperia E3 Lime, Sony Xperia SP, Sony Smartwatch SW2, Sony SBH 20, Sony MBH10, Sony CP-ELS powerbank


Jozef35
Příspěvky: 285
Registrován: 25 led 2013 09:06

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#69

Příspěvek od Jozef35 » 30 kvě 2014 21:27

Ked uz tak obciansky zakonnik. Obchodny zakonnik zaruku neriesi. Je vela vyrobkov ktore by v takomto pripade nevyreklamoval, ale v pripade Sony plati 2 rocna zaruka v ramci EEA + CH, TR.

Sent from my HUAWEI G700-U20 using Tapatalk

Uživatelský avatar

TomasARN
Příspěvky: 4077
Registrován: 04 led 2014 22:56
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#70

Příspěvek od TomasARN » 30 kvě 2014 21:33

Mas pravdu, obciansky, ale o zaruke hovori aj obchodny, prave som to kontroloval
Sony Xperia Z5 Premium Gold, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z2, Sony Xperia Z1 Compact, Sony Xperia E3 Lime, Sony Xperia SP, Sony Smartwatch SW2, Sony SBH 20, Sony MBH10, Sony CP-ELS powerbank


Jozef35
Příspěvky: 285
Registrován: 25 led 2013 09:06

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#71

Příspěvek od Jozef35 » 30 kvě 2014 21:47

Lenze iba o vyrobnych vadach etc. a to sem nepatri. Klasicku 2 rocnu zaruku riesi obciansky. Zaruku EEA/WW si riesi kazdy vyrobca sam. Sony dava 2 roky v ramci EEA, Apple tusim rok, ale celosvetovo.

Sent from my HUAWEI G700-U20 using Tapatalk

Uživatelský avatar

TomasARN
Příspěvky: 4077
Registrován: 04 led 2014 22:56
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#72

Příspěvek od TomasARN » 30 kvě 2014 21:54

niekde som tu cital, ze v CR opravia telefon zakupeny mimo CR iba do 12 mesiacov od kupy
Sony Xperia Z5 Premium Gold, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z2, Sony Xperia Z1 Compact, Sony Xperia E3 Lime, Sony Xperia SP, Sony Smartwatch SW2, Sony SBH 20, Sony MBH10, Sony CP-ELS powerbank

Uživatelský avatar

ice.blade
Příspěvky: 16
Registrován: 28 říj 2014 00:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#73

Příspěvek od ice.blade » 29 říj 2014 09:51

pred mesiacom som reklamoval telefon kupeny v telekome koli mikrofonu, mal som vymeneny fw - stock customizacia CH - svajciarsko (bola to jedina stock customizacia ktoru som pri debrande nasiel), nikdy som neodomykal bootloader rovnako nebol rootnuty a do dokumentu mi napisali ze verzia fw je v sulade s podmienkami zaruky s odporucanim drzat si telefon stale aktualizovany :Yahoo!:
xperia Z3 Compact je na hovno telefon... zle odladeny soft, prehnane citliva obrazovka a okresana svietivost LEDky... je to proste šrot ;) vid túto tému, som rad ze som ten šmejd predal

ako na sony stock rom cez emma: http://developer.sonymobile.com/services/flash-tool

Uživatelský avatar

largo2
Příspěvky: 929
Registrován: 01 bře 2013 08:42
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#74

Příspěvek od largo2 » 06 kvě 2015 20:13

Od septembra mám Z3 Compact, doteraz nebola žiadna chyba, ale dnes som zbadal, že mi na displeji vznikli také žlté flaky a chcem to reklamovať. Obrázek
Telefón som rootol. Akú šancu mám pre úspešnú reklamáciu?
Telefón som kúpil so SK distribúciou, ale zálohu orig. FW som si nespravil.
Cez Flashtool som nahral FW D5803_T-Mobile SK_1288-5525_23.1.A.0.726_R5C.ftf .
Ale kupoval som ho v internetovom obchode a nie u operátora, tak nie je lepšie radšej nahrať CE1 customizáciu?
Teraz je zamknutý BL a DRM klúče so v poriadku.
Xperia 5 J9210_1320-0801_55.0.A.11.25-R17A_Customized_EU
HTC Wildfire > Xperia Arc > Xperia Z1 Compact > Xperia Z3 Compact > Xperia Z5 > Xperia Z5 Premium > Xperia XZ3 > Xperia 5

Uživatelský avatar

v6ak
Příspěvky: 385
Registrován: 02 led 2012 11:53
Bydliště: Earth
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#75

Příspěvek od v6ak » 06 kvě 2015 21:08

largo2 píše:Teraz je zamknutý BL, takže DRM klúče so v poriadku.
DRM klíče by měly být OK, pokud bootloader nebyl nikdy odemčen. Jakmile je jednou odemčen (aspoň pokud k odemčení dojde oficiální cestou), jsou DRM klíče ztraceny, a to i pokud je bootloader následně uzamčen.

Pokud se něco nezměnilo, tak se ale DRM klíče běžně nekontrolují. Kontroluje se, zda není bootloader v době reklamace odemčen. Pokud jsi zamknul bootloader, mělo by to být OK. Pro jistotu bych ještě přeflashoval firmware přes PC Companion. Pak už asi není moc co řešit a dal bych to reklamovat.

Je možné, že v případě vrácení peněz by dělali nějakou zevrubnější kontrolu, ale nevím. Hádám, že by přinejhorším zkontrolovali ty DRM klíče, plus by mohli udělat větší kontrolu nějakého mechanického poškození.
Obrázek

Uživatelský avatar

largo2
Příspěvky: 929
Registrován: 01 bře 2013 08:42
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#76

Příspěvek od largo2 » 06 kvě 2015 22:44

BL som mal aj odomknutý, kvôli custom romkam z XDA, ale mám spravenú zálohu DRM klúčov, tak som ich obnovil. Tu v téme sa píše o CDA číslach. A to zrejme nebude sedieť. Ešte by som chcel vedieť, že keď nemám zálohovaný originál FW, že aký FW mám nahrať? Dal som do mobilu SK T-mobil 726, ale keďže mám mobil kúpený z internetového obchodu a nie od operátora, tak to asi nebude správny FW. Mobil má SK customizáciu, tak nemám dať CE1?
Peniaze nechcem vrátiť, som so Z3C maximálne spokojný a mechanické poškodenie nie je určite žiadne. Mám kryt a na displeji temperované sklo. Dávam si na takýto mobil pozor.
Na krabici je SI 1289-0980 to je to číslo CDA?
Xperia 5 J9210_1320-0801_55.0.A.11.25-R17A_Customized_EU
HTC Wildfire > Xperia Arc > Xperia Z1 Compact > Xperia Z3 Compact > Xperia Z5 > Xperia Z5 Premium > Xperia XZ3 > Xperia 5


pcpepik
Příspěvky: 1605
Registrován: 13 úno 2012 09:04
Typ zařízení: F5321, D5503, SK17i

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#77

Příspěvek od pcpepik » 07 kvě 2015 01:39

largo2: Po rootu zameteš stopy přehráním FW. Dle toho, co píšeš, pocházel tel. z oficiální slovenské distribuce, tudíž původní customizace FW by měla být CE1 (CDA 1288-7915). Číslo SI na krabici označuje distribuci a obsah balení (číslo za tečkou je barva telefonu), toto číslo se neshoduje s číslem CDA, které bývá odlišné.
PS: Píšeš, že máš na displeji nalepeno temp. sklo. Zkus jej prvně sundat, zda za ten žlutý flek nemůže právě ono, např. u některých fólií se stávalo, že po čase zežloutly.
Přes SZ prosím jen soukromé a urgentní záležitosti, vše ostatní směřujte na fórum, děkuji!

Uživatelský avatar

Georgius
Příspěvky: 26
Registrován: 28 led 2015 05:52
Typ zařízení: Xperia XZ2

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#78

Příspěvek od Georgius » 07 kvě 2015 05:03

Tato žlutá skvrna je typická pro "vypálený" displej. To samé jsem řešil cca před 2 lety u HTC One X.

Uživatelský avatar

largo2
Příspěvky: 929
Registrován: 01 bře 2013 08:42
Bydliště: Bratislava

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#79

Příspěvek od largo2 » 04 čer 2015 07:52

Musím povedať, že mi reklamácia bola úspešná, vymenili displey. Nahral som naspäť FW CE1, vrátil DRM klúče a tým sa uzamkol BL.
Xperia 5 J9210_1320-0801_55.0.A.11.25-R17A_Customized_EU
HTC Wildfire > Xperia Arc > Xperia Z1 Compact > Xperia Z3 Compact > Xperia Z5 > Xperia Z5 Premium > Xperia XZ3 > Xperia 5

Uživatelský avatar

v6ak
Příspěvky: 385
Registrován: 02 led 2012 11:53
Bydliště: Earth
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace upraveného telefonu aneb mýty a fakta současno

#80

Příspěvek od v6ak » 04 čer 2015 08:26

Samotným vrácením DRM klíčů se bootloader neuzamkne…

Buď jsi kromě vrácení klíčů uzamknul i bootloader (je možné, že jsi obnovil zálohu TA, čímž se možná bootloader vrátí do tehdejšího stavu, ale nejsem si jistý), nebo jim odemčený bootloader nevadil. Hádám to spíš na to první.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Úpravy, obecné návody a tuning“